ب یاد هم اندیشان ۳۷۰

دغدغه هاتو ب چالش بکش

ب یاد هم اندیشان ۳۷۰

دغدغه هاتو ب چالش بکش

داشتیم با هم راه می رفتیم، با فریبرز، رفیقم. داشت با تلفن حرف میزد، یهو شروع کرد به فحش دادن: پُفیوس! حرف دهنتو بفهم، کجای ریخت و قواره ی تو به من می خوره بد ترکیب!... دیگه شمارتو روی گوشیم نبینما!

ازش میپرسم: کی بود؟

- همین دختر شیپیشوه.شقایقو میگی؟

- نه بابا اون که به من محل سگ هم نمیذاره

- پس منظورت شیواست؟ - شیوا؟ شیوا دیگه کدوم خریه؟

- همون خری که پارسال کلی پول ریختی به پاش!

- آها! نه... اونم نیست... اًاین ... اسمشو هم یادم نیست...

- حالا چی می گفت؟

- هیچ... دختره ی خنگ میگه بیا منو بگیر... تو قول دادی بیای خواستگاریم

-حالا واقعا قول دادی؟

-نه بابا چه قولی چه کشکی؟ دختره ی تازه کار هوا ورش داشته...

- خب بیچاره حتما خیلی داغون میشه...

- به درک ... مگه تقصیر منه؟
حالا میخای تو این کار بمونی

- آها... دختر بازی... لاو ترکوندن و ... ای شیطون ... آخه ما که مثل شما تیپ دخترکش و روابط اجتماعی و جی اف بی اف و این جور کارا حالیمون نیست... بذار به درسمون برسیم ... - آره ... راست می گی... تو مرد این کارا نیستی

- حالا من یه چیزی گفتم ... یه چندتا تکنیک یادم بدی می ترکونم... جون من... - نه... تو هیچ غلطی نمی تونی بکنی

بله... کلی وقت گذشت من هیچ غلطی نتونستم بکنم, به جز ازدواج... هی می دیدمش میگفتم : پسر داری پیر میشی چرا زن نمی گیری... میگفت: هنوز پیداش نکردم. می گفتم کیو؟ می گفت: مورد مناسبو. چند سالی گذشت و جوابی که به این سوال من میداد هیچ تغییری نمی کرد.

همین چند وقت پیش بعد هفت هشت سال از اون قضیه دوباره ازش پرسیدم, دوباره گفت: هنوز مورد مناسبو پیدا نکردم. گفتم: حالا این مورد مناسب چه ویژگی هایی دارن که این همه مدته داری دنبالش می گردی؟ سالی سی چهل تا خواستگاری داری می ری اونوقت هیچکدوم مناسب نیست؟

- نه بابا... هیچکدوم... اینایی که من میرم سراغشون همه اینکاره ن...

- ببخشید؟! چیکاره؟

- اینکاره دیگه... اهل بی اف و دوست بازی و این حرفا...

- اِ... جریان از این قراه؟! آقامون خانم نجیب و چشم و دل پاک دوست دارن... عجب!؟... نه که خودت خیلی چشم و دلت پاک بود!؟...

- چه ربطی داره؟

- خیلی!... دیگه مزاحمت نشم... فقط ... شاعر میگه: باش تا صبح دولتت بدمد...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • Thursday, 11 Shahrivar 1395، 09:54 PM

نظرات  (۲)

  • مینا بهین
  • بازم خوبه این جماعت دارن کم میشن به مرور
  • زهرا بهرامی صدر
  • خیلی جالبه که خودشون با جندین نفر در ارتباط بودن اخر سرهم دوست دارن با کسی ازدواج کنند که افتاب ومهتاب ندیده باشه

    عقل دخترای ما ایراد داره با جن تا حرف دلخوش میشن بعد براحتی کنار گذاشته میشن وچه ضربه هایی...............
    پاسخ:
    واقعا این مسئله خیلی بده

    حیف دختری ک گیر همچین پسری بیفته و بالعکس
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">